Liitu uudiskirjaga

Reisipoe kasutamise juhend

UpTraveli reisipoe kasutamine toimib veelgi hõlpsamalt lähtudes järgnevatest juhistest.

  1. Valige endale meelepärane reisipakkumine.
  2. Vajutage selle reisi juures asuvale nupule "Broneeri kohe".
  3. Teid suunatakse automaatselt teie ostukorvi. Palun veenduge, et ostukorvi sisu vastab Teie soovidele. Toodete eemaldamiseks ostukorvist vajutage vastava reisi taga asuvale punase ristiga tähistatud nupule "Eemalda". Kui soovite ostukorvi veel reise lisada, võite julgelt lahkuda ostukorvi lehelt ja valida reisipoest endale veel meelepäraseid reise. Jooksvalt näeb ostukorvi sisu sinise taustaga nupukesel lehekülje päises.
  4. Kui Teil on kinkekaart, siis vastava kinkekaardi numbri saate sisestada samuti ostukorvi lehelt, vajutades lingile "Kasuta kinkekaarti" ning seejärel nupule "Kinnita". Kehtiva kinkekaardi väärtus arvutatakse automaatselt ostusummast maha.
  5. Vajutades nupule "Tellimine" suunatakse Teid edasi tellimuse vormistamise lehele.
  6. Tellimise lehel on Teil võimalus luua uus konto, esitada tellimus kontot loomata või logida sisse juba olemasoleva kontoga.
  7. Uut kontot luues või tellimust kontot loomata esitades tuleb järgnevates lahtrites täita kõik kohustuslikud väljad. Sisse logides on need väljad Teie eest juba täidetud ja kui andmeid muuta pole tarvis, tuleb vajutada nupule "Jätka".
  8. Järgnevas vaates on Teil võimalus lisada tellimusele lisainfot, mida peate vajalikuks edastada meie reisikonsultandile broneeringu teostamiseks. Seejärel tuleks läbi lugeda vastava reisikorraldaja reisitingimused, millele viitab link kohe lisainfo kasti all. Kui nõustute tingimustega, märkige linnuke vastavasse kasti ning vajutage nupule "Jätka".
  9. Veenduge veelkord, et nii reisi kui Teie andmed on õiged, maksmise tingimused Teile sobivad ning vajutage nupule "Kinnita tellimus".

Kui midagi jääb arusaamatuks või tekib täiendavaid küsimusi, siis palun pöörduge meie klienditeeninduse poole kasutades all paremas nurgas asuvat online suhtlust või mõnda järgnevatest kanalitest:

  • Telefon: +372 5688 4710
  • E-post: info@uptravel.ee
  • Skype: UpTravel
  • Kontaktivorm


Pretensioonid

Teenuse mittevastavusel kokkulepitud tingimustele on tarbijal õigus tugineda võlaõigusseaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele (nõuda kohustuse täitmist; oma võlgnetava kohustuse täitmisest keelduda, nõuda kahju hüvitamist, taganeda lepingust või öelda leping üles, alandada hinda, rahalise kohustuse täitmisega viivitamise korral nõuda viivist). Vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppele mittejõudmisel lahendab tarbijatega seotud vaidlused tarbijavaidluste komisjon aadressil Pronksi 12 Tallinn, 10117; veebiaadress: http://www.tarbijakaitseamet.ee/et/ametist/tarbijakaebuste-komisjon, tel. (+372) 6201707.

Elektrooniliste vahendite või arvutivõrgu abil sõlmitud lepingute internetipõhine vaidluste lahendamise platvorm asub aadressil:

http://ec.europa.eu/consumers/odr/